Nordic Crane tok et betydningsfullt steg mot fremtiden i 2012 da de inngikk avtale med 4human for å implementere kvalitetsledelsessystemet 4human QM365 og HRM-løsningen 4human HRM.
Samarbeidet ble starten på en forenkling av kvalitetsledelses arbeidet og HR-prosesser. Kompetanse, medarbeidersamtaler, personaloppfølging og dokumenthåndtering ble effektivisert, og Nordic Crane fikk en prosessbasert tilnærming til sitt arbeid.
Om Nordic Crane
Nordic Crane er ledende innenfor mobilkraner, lastebilkraner og transporttjenester som opererer lokalt, nasjonalt og i hele Skandinavia. Med 350 kraner og 400 medarbeidere leverer Nordic Crane helhetsløsninger fra planlegging til gjennomføring av komplette prosjekter med løft og flytting av store konstruksjoner opp til flere tusen tonn.
Utfordringer
Helge Tangen, HR-sjef
Nordic Crane
"Totalt sett har vi oppnådd bedre kompetanseoversikt, strukturert onboarding og offboarding prosess og en mer effektiv håndtering av personaloppfølging" sier Helge Tangen HR leder hos Nordic Crane.
Jeg ønsker å lese hele kundehistorien
Fra komplekse prosesser til enklere hverdag for Nordic Crane
Takk for din interesse. Les hele kundehistorien her.