Jan-Egil Røed er salgssjef i SIMPLI Software AS.
Vi har denne uken sendt ut en kundeundersøkelse til alle våre kunder. Her ber vi om svar på ett spørsmål: Vil du anbefale oss videre?
– Aller helst vil vi gjerne spørre alle kundene våre om detaljspørsmål om hele vår løsning, men vi har også stor respekt for deres tid. Og i grunnen er jo dette det viktigste spørsmålet, som tydelig gir svar på om kunden er fornøyd med oss, sier salgssjef JanEgil Røed.
Tidligere har vi spurt kundene våre flere spørsmål for hver modul vi tilbyr. I løpet av de siste årene har vi forsøkt å kutte ned på omfanget, men likevel få tilbakemeldinger som gir oss kunnskap om kundenes situasjon.
– Det er selvfølgelig også mulig for kundene våre å legge igjen en kommentar også, om det er noe spesifikt utover det ene spørsmålet de ønsker å legge til.
Mangler du en e-post?
Dersom du er en kunde av SIMPLI, men ikke har mottatt spørreundersøkelsen vår kan du sende en e-post til post@simpli.no