Statusrapport fra SIMPLI

Komplett, effektivt og brukervennlig – ledelsessystemer for fremtiden.

Ta godt vare på hverandre!

Vi gjør alle det vi kan for å opprettholde vanlig drift hos oss. Samtidig følger vi selvfølgelig de rådene vi de siste dagene har fått fra myndighetene.

Våre ansatte kommer fremover til å benytte seg en del av hjemmekontor. I tillegg kommer vi fremover til å ta møter med hverandre og med kunder over nett. Dette er arbeidsmetoder vi er godt vant til å bruke, og vi håper dette også fungerer godt for våre kunder.

For dere som er på utkikk etter et nytt system

For alle dere som er nysgjerrige på det vi leverer, kjører vi fremdeles gjerne presentasjoner av systemet vårt. Vi har også kapasitet til å starte opp med nye kunder nå. Send en e-post til post@simpli.no eller ring oss på tlf. 40 60 25 60.

For våre kunder

SIMPLI Brukerforum 6. mai er foreløpig planlagt å gå som vanlig, men her gjør vi en vurdering fortløpende. Dersom det blir endringer i planen informerer vi alle kundene våre om dette.

Webinarer vi har planlagt fremover går også som normalt. I tillegg har vi også opprettet nettkurs fremover våre kunder kan melde seg på om dere ønsker. Send en e-post til oss på post@simpli.no om du ikke har fått informasjon om dette.

 

Del innlegg:

Facebook
Twitter
LinkedIn
E-post
Utforsk

Relaterte innlegg

Brukerdagene 2024!

Hold av 18.-19. september for Brukerdagene 2024! Det er med stor glede at vi annonserer 4human Brukerdager 2024, og vi håper du som kunde har lyst

BOOK YOUR DEMO

Please book a time for a demo
on your own directly in our calendar.

Do you want us to contact you?

Please fill out our contact form, and you will hear from us shortly.