Hva er det som er viktig for din virksomhet når dere er på jakt etter ledelsessystem eller et system for innmelding av avvik?
Vi har laget en enkel sjekkliste over noen av de viktigste fordelene ved produktet vi tilbyr.
I QM365s system kan dere:
- Jobbe med en eller flere standarder i ett system
- Tilby deres ansatte én kanal for innmelding av alle typer hendelser
- Et tilgjengelig og brukervennlig system for alle medarbeidere
QM365 er en leverandør som kan tilby:
- Både system og fagkompetanse
- En forenkling av arbeidet med krav om rapporter fra kunder
- Lokal utvikling
Teknisk passer våre løsninger for de virksomhetene som ønsker:
- System installert på sin egen Microsoft Office 365
- Rask installasjon og en ferdig utviklet programvare
- En løsning med mange integrasjonsmuligheter
Ønsker du å se hvordan dette fungerer?
Jobber du en virksomhet som trenger bedre kontroll på innmeldte avvik?
Ring oss i dag på tlf. 40 60 25 60 for spørsmål, eller book tid med en av oss selv her. Vi gleder oss til å høre fra deg!